Obraz artykułu Liga Niezwykłych Dżentelmenów, tom 2

Liga Niezwykłych Dżentelmenów, tom 2

Herosi literatury sprzed dwóch-trzech stuleci poprzednio musieli ratować Imperium Brytyjskie, tym razem stają w obronie całej Ziemi. W drugim tomie przygód drużyny złożonej z bohaterów i bohaterek "Draculi", "Kopalni króla Salomona" czy "Doktor Jekyll i pan Hyde" wrogiem są Marsjanie znani z "Wojny światów" Herberta George'a Wellsa, a w podcaście Nightslime opowiadamy o tym, jak Alan Moore sprawdził się w konwencji bliskiej horrorowi science-fiction.

Wspominamy o Johnie Carterze, doktorze Moreau i mniej znanych postaciach literackich, po które tym razem autor między innymi "V jak Vendetta" czy "Watchmen" sięgnął; rozmawiamy o mistrzowskim rozwinięciu osobowości bohaterów i bohaterki poprzedniego tomu i coraz ciekawszych relacjach pomiędzy nimi; o ciekawych dodatkach, w jakie wyposażono trzecie polskie wydanie komiksu; a także o tym, że rysownik Kevin O'Neill nigdy się nie spieszył i o tym, dlaczego jego umiarkowane tempo tak dobrze przekładało się na wzmacnianie napięcia.

 



Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...

NEWSLETTER FACEBOOK INSTAGRAM

© 2010-2022 Soundrive

NEWSLETTER

Najlepsze artykuły o muzyce