Gaijin Blues: Gry wideo skupiają prawie wszystkie dziedziny sztuki

Tuż po premierze pierwszego singla z "Gaijin Blues III", Paweł Klimczak i Michał Szczepaniec wystąpili na najmniejszej scenie, na jakiej kiedykolwiek mieli okazję zagrać - na podnośniku osobowym, w ramach jednego ze secret spotów Soundrive Festival 2021. Nie przegapiliśmy tej okazji, żeby zamienić z nimi kilka zdań w kolejnym odcinku podcastu Soundrive Live.

Rozmawiamy o przekuwaniu inspiracji grami wideo oraz japońską animacją na komponowanie muzyki; o próbie przekazywania treści za pomocą twórczości instrumentalnej i wadze właściwego ułożenia poszczególnych kawałków tak, by tworzyły spójny album o ciekawej dynamice i intrygującej narracji; o Iron Maiden, King Crimson, Actress, zrezygnowaniu z sampli, przyszłości muzycznych festiwali i o nagrywaniu z rozmachem, a następnie próbach odtworzenia tego bogactwa na scenie we dwie osoby.

 

Premierę "Gaijin Blues III" zaplanowano na jesień tego roku (Coastline Northern Cuts).

 



fot. Evoblack


Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...

FACEBOOK INSTAGRAM

© 2010-2021 Soundrive